nuffnang

Saturday, August 13, 2011

bibubibu

hello ppl.finally i updated my blog :p
1st,Happy Birthday to my honeybaby!!
taaadaaa!!
this is 17th birthday,means can get license P!
yuhoooo~~hope my dear u can get it soon.
okk..skippp
readers can see a lot of pictures in fb..
party picha,dinner picha..
 i worked as promoter of LG at KLCC last weekend.
MF3.
FREE little chairs.lol.
the model of the chairs.hahaha.AH LE!!he ke aiii <3
working working working picha..'bubble eyes' again...
btw,thanks LG for giving the job :p
*skipp
我将要把我的黑莓卖掉..
难道真的如我所愿?
Say Bye to BB,Say Hi to Apple?!!
AMEN!!haha

发泄一下*
最近又发现被一些人踩我尾巴.说什么我很虚伪,每次打扮到很像是这样,让人家觉得你很有钱..爱名牌靠男朋友.靠什么男朋友,作工作假的是吗?!好心,我虚不虚伪轮不到你这种人来说.
每次在面子书post一些'加油加油.朋友爱你们'的status.好心啦.看你对你的朋友根本对狗没有什么两样.虚伪的是谁都还搞不清.
每次到处去赞人家的东西,结果在别人面前却说了一大堆的坏话.就连一些普通朋友也可以说.反省一下啦.态度那么差.爽就跟全世界嘻嘻哈哈,不爽就大小声,这是我小学六年级到Form1的风范.你如今已经Form5了.
就算给你赢完全世界你我也不会欣赏你.
我呸!

No comments:

Post a Comment